poniedziałek, 10 września 2012

sukces! :)

Jest cudownie. Wchodzę dziś rano na wagę, a tam 79.3 kg! 2kg w tydzień! I to bez żadnych głodówek, tylko przy zdrowym jedzeniu, ćwiczeniach :) Oby tak dalej! :) Żeby tylko teraz nie przerwać ... Nie poddać się. Toczę walkę sama ze sobą, bo mam okres :/ czuje się jak napompowany balon, chce mi się jeść i w ogóle masakra. Ale nie odpuszczę.

Ostatnio bardzo dobrze mi się śpi. Jak nigdy. Wysypiam się, mimo że mam na rano do szkoły. Ogólnie lepiej się czuje, wszystko zaczynam ogarniać, szkołę, siebie. Nawet utrzymuje głupi porządek w pokoju. Niesamowite...Jak nie ja.

Notka krótka, bo w sumie zależało mi najbardziej na tym, żeby pochwalić się Wam zgubionymi kilogramami :)

Chudnijcie Kochane! :)

4 komentarze:

  1. Gratuluję kochana! Oby tak dalej! :) Cieszę się za Ciebie :D :D okres jest najgorszy dla diety, ale jesteś silna i przezwyciężysz złe samopoczucie! Stay strong! :* xoxo
    P>S> wyłącz proszę te wpisywanie literek przed dodawaniem komentarzy... :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kochana każdy kilogram to duży krok do celu;):******

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, tak najlepiej chudnąć! Jak będziesz się trzymać małych obsesji, perfekcyjności w codziennych czynnosciach-przywiążesz się do tego stanu i dietę bedzie łatwiej utrzymać :)
    pozdrawiam i sukcesów sukcesów!! :***

    OdpowiedzUsuń