czwartek, 31 maja 2012

czwartek

Kiepski dzień mam dzisiaj. Nie chciało mi się w ogóle ruszyć z łóżka. Dwa dni nie było mnie w szkole, dziś poszłam i już na dzień dobry wszyscy mnie wkurzali. Dostałam 1 z chemii. Nie mam pojęcia jakim cudem, wydawało mi się, że dobrze poszedł mi sprawdzian. No nic..., trzeba będzie poprawić.
We wtorek miałam jazdę, strasznie mi się podobało :) Jeszcze nie czuję się pewnie za kierownicą, nie do końca panuje nad wszystkim, ale mam super instruktora i mam nadzieję że te 28 godzin, które mi jeszcze zostało wyjeżdżę z przyjemnością ;) Pan J., nawet mnie pochwalił, że jak na pierwszy raz to dobrze sobie radzę i od razu pojechaliśmy na miasto. Strach był, ale bardziej się rajcowałam niż bałam.
Nie jadę w niedziele na komunie, nie ogarnę się z nauką później. Może to nawet lepiej, nie szczególnie mi się chciało.
Jutro malowanie w pokoju. Jestem ciekawa jaki wyjdzie kolor. Farba nazywa się "soczysty grejpfrut" :D
Najważniejsze że dieta idzie mi dobrze :) Czekam na wagę, bo nie wytrzymam. Mama obiecała, że mi kupi :)
Karotko! Dużo siły Kochana ! ;* wracaj szybko !



5 komentarzy:

  1. Eh.. wszystkim się zdarzają,
    takie gorsze dni ;)
    Ale będzie lepiej..
    Jeszcze ta szkoła.. hoh..
    nie przejmuj się,,
    Już niedługo wakacje <3
    Hem.. zazdroszczę ,
    ja też bym już chciała zdawać prawo jazdy. ;D
    Super , że z dietą Ci dobrze idzie. ;)
    Tak trzymaj.!
    Chuudnij.. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ah ta chemia...ja w szkole nie bylam orlem z tego przedmiotu..tez czzesto mi sie wydawalo...ba nawet pewniak na bank 5 a tu 1 ... kazdy przez to przechodzi!! :) Aaaa ja pamietam swoja pierwsza jazde!! Ughh tez wyjechalam na miasto ^^ panika troche ale nie rozwalilam samochodu..moja znajoma w 1h jazdy miala stluczke na dzien dobry wiec mozesz byc z siebie dumna! Ja kocham jezdzic samochodem naprawde mnie to jak Ty sama napisalas rajcuje ;D Grapefruit mmm ladny kolorek na pewno! Waga poszla bankowo w dół!!!!
    chudnij dalej!
    ...GzD...xoxo..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlugo czytam blogi i takiej tematyce, podziwiam was za dazenie do celu ;) postanowilam zalozyc swoj wlasny kacik, mam nadzieje ze zajzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki za roady, teraz są dla mnie na wage złota ;) obecnie mam drugi dzien diety trzy dniowej (chociaz przyznamze ten pierwszy dzien nie poszedl mi idealnie) pozniej zamiezam zrobic sobie dzien oczyszczania a dalej jechac na limicie do 1000 kcal przy jednym owsiankowym dniu w tygodniu, co o tym myslisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdemu zdarza się mieć taki gorszy dzień. Nie przejmuj się.
    Bardzo się cieszę że z dietką idzie ci dobrze- oby tak dalej:)
    3maj się chudooo:>>>

    OdpowiedzUsuń