czwartek, 3 maja 2012

Przeprowadzka.

Mimo, że bardzo się starałam, straciłam całkowicie cierpliwość do onetu. Poszłam w Wasze ślady i przeniosłam bloga tutaj.
Jeżeli którejś z Wam brakuje w linkach to z góry przepraszam i upominajcie się w komentarzach ! Musiałam coś przeoczyć, na pewno nie pominęłam Was celowo :) .

Obudziłam się dziś o 6 i ku swojemu zdziwieniu nie mogę już spać. Mogłabym zrobić coś pożytecznego i np. pójść pobiegać, albo chociaż wziąć psa na spacer.
Dieta jakoś weszła mi w nawyk. Nie muszę na siebie super uważać i się pilnować z jedzeniem. Mam już zakodowane co mi wolno a co nie i po prostu nie tykam się rzeczy zakazanych. Ćwiczę. Codziennie albo co drugi dzień staram się chociaż głupie 20 minut poćwiczyć. Wczoraj nie byłam na rowerze i trochę jestem zła, ale na pewno pójdę dzisiaj.
Od poniedziałku czeka mnie nauka i to sporo. Muszę poprawić matmę, gerę, napisać biologię. Wytrwać jeszcze miesiąc. Miesiąc i wakacje a ja nadal jestem taka gruba ! Boże, czy zdążę?
Boje się 25 maja. Boję się, że waga pokaże jakiś marny kilogram mniej, albo będzie tyle samo.
ahm ... teraz to zachciało mi się spać.

2 komentarze:

  1. Na pewno będzie mniej na wadze! Nie wiem dokładnie, ile jesz, ale do 25 maja jest mnóstwo czasu, a najważniejsza jest wytrwałość! I sama zobaczysz, że będziesz pozytywnie zaskoczona! Tylko musisz trwać w diecie. Mi też teraz przychodzi to jakoś łatwiej. Najgorsze są pierwsze 2 tygodnie. :) I strasznie denerwuje mnie ten onet, dodanie notki zajmuje teraz godzinę! Poczekam jeszcze trochę, nie chciałabym się przenosić. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy uciekaja z onetu :) hehe...jesli sie zaprzesz moocno to w miesiac mozna zdzialac cuuda!!! :) Najggorzej na poczatku ... potem jakos leci. Ustal sobie diete i sie tego trzymaj. Na pewno pomoze !Tez mam ostatnio tak ze budze sie wczesnie rano ... nie wiem dlaczego !!!!
    3m sie chudooo !!!
    //dodaje do linek//
    ...GzD...xoxo....

    OdpowiedzUsuń