niedziela, 13 maja 2012

błędne koło.

Nie potrafię jeść normalnie. Albo wpierdalam wszystko jak leci, albo nie jem nic. Gdzieś się pogubiłam. To błędne koło, ale nie umiem go przerwać.
Nie umiem zjeść czegoś "tak o", nie myśląc ile to ma kalorii i jaka będę gruba. Po nażarciu się mam wyrzuty sumienia i w efekcie głodzę się. Chore ...
Cały weekend w książkach. Obym tyko poprawiła matmę we wtorek...

Ostatnie zajęcia z teorii i zaczynam jazdy :) Boje się strasznie, bo jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o prowadzenie samochodu, ale już nie mogę się doczekać :)


OGARNIJ SIĘ EMILY. 



6 komentarzy:

  1. jedz mało, ale często, co 2-3h. wiem, że wszędzie tak mówią i bla bla, ale to naprawdę pomaga! ja tak zażegnałam wszelkie napady. i choćby moim posiłkiem był ogórek, to ten posiłek musi mieć miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie tak samo, albo nie jem nic albo wpierdalam jak głupia ,aż do czasu gdy czuje sie tak pełna ,że już nic nie dam rady wcisnąć :/ mam nadzieje ,że poprawiasz matme, ja też musze ją poprawić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo popieram poprzedniczkę: regularne posiłki są najlepsze! Miałam dokładnie tak samo jak ty, ale nauczyłam się jeść więcej, ale zdrowo i o stałych porach-i na żadnej diecie nie schudłam tyle, co teraz! Na początku to trudne, ale z czasem się przyzwyczaisz. Przecież mi też zależy, żebyś schudła i poczuła się szczęśliwa! Emily, wracaj szybko i chudnij zdrowo i skutecznie!
    ps. przeterminowane.. ale powodzenia na jazdach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami każda z nas tak ma. Nie przejmuj się i może zacznij na razie dietę MŻ tak na początek a potem ograniczaj jedzenie żebyś nie miała ataków niepohamowanego głodu.
    3maj się chudooo:):*

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :) przepraszam że nie pisałam ale niestety nie byłam w stanie mam nadzieję że u Cb wszytako jest w porządku i że jakoś dajesz radę ! trzymaj się chudo i nie poddawaj się !
    chudalalka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecież ja sama też często znikam na kilka(naście) dni, więc doskonale cię rozumiem. Jednak jeszcze raz namawiam do rozpoczęcia zdrowej diety, najwięcej schudniesz-a do tego trwale,bez męczarni i wcale nie tak wolno!

    OdpowiedzUsuń