niedziela, 3 czerwca 2012

.

Dzisiejszy dzień praktycznie cały na płynach. Potrzebowałam tego, wczoraj wepchnęłam w siebie jasną bułkę i musiałam jakoś się "oczyścić".  Zjadłam dziś jajko, dwa jabłka a reszta to płyny. Herbaty, woda i 2 koktajle z truskawek. Ostatnio nie liczę aż tak dokładnie kalorii. Wiem co mi wolno a co nie, nie jem po 18, ruszam się. Mam zaległości w ćwiczeniach, nie miałam ostatnio czasu na rower ani basen. Nauka, jazdy, to zajmuje mi prawie cały wolny czas. Stwierdziłam ostatnio, że uwielbiam jeździć samochodem. Mój instruktor jest świetny i te dwie godziny, które spędzam za kółkiem są wielką przyjemnością. Obym tylko zdała. Wczoraj udało mi się zrobić łuk bez większych problemów :)

Kolor w moim pokoju wyszedł świetny. Taki "z pierdolnięciem" :D strasznie mi się podoba. Zamówiłam już sobie plakat z motywem Nowego Jorku. W antyramach zamierzam poukładać zdjęcia. Nie mogę doczekać się ostatecznego efektu :)

Pogoda jest tragiczna, taka dobijająca. Czerwiec a muszę biegać w kurtce. I teraz pada... Za  9 dni 18 urodziny. Nie wierzę ... Chyba czas się przejść i zrobić zdjęcie do dowodu ;p
Nie jechałam na komunie młodego, rodzice wrócili i przywieźli chyba z 5 kawałków różnego rodzaju ciasta ... Umręę... ale nie dam się, za dużo już osiągnęłam.

...a jutro w końcu wejdę na wagę <3

Chudnijcie! ♥




11 komentarzy:

  1. Super ze masz fajnego instruktora to podstawa! Nie martw sie ze nie masz czasu na cwiczenia. Poprostu w te dni jedz mniej i problem z glowy, niebawem wakacje to ruchu bedziesz miala pod dostatkiem! Widze ładny bilans z dzisiaj ! Nie mysl o tych ciastach ...wiem ze to trudne ale dasz rade!
    Ostatnia thin ....ahhh dokladnie !
    chudnij!
    ...GzD...xoxo
    P.S. jak mozesz to wylacz weryfikacje ktora wlacza sie by dodac u Ciebie komentarz ..!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbaim remonty, te mozliwosci zmian ;) Dobre podejscie co do ciast, jestes taka silna, jej wszyscy ostatnio maja urodizny w czerwcu ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że masz fajnego instruktora. Trzymaj dalej dietkę i nie zapomnij o ćwiczeniach:)
    3maj się chudooo:>>>

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że dużo płynów pijesz. :D
    I najważniejsze, że wiesz co Ci wolno a czego nie ;)
    Tak trzymaj kochana.!
    Ehm.. z tym czasem to właśnie tak jest.. ;/
    ale jak zdarz prawko to pewnie ..
    będzie już więcej czasu ;D
    Super, że masz świetnego instruktora :D
    Pewnie zdarz bez większego problemu.. ;)
    Ohm.. no zgadzam się, pogoda jest masakryczna..
    już powinno być cały czas cieplutko,
    a nie tak w kratkę. xd
    Dasz radę, bądz silna. xD
    3maj się i chudniij ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny bilans :) ja też nie mam czasu na rower i basen, no ale koniec roku sie zbliża i mam nadzieje ,że wkońcu go znajdziemy :) trzymaj sie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. No! Dziewczyna lubiąca jeździć samochodem, my też umiemy prawda! Ja zdawałam półtora roku temu i uwielbiam, szczególnie po mieście, w centrum, jeździ się ciekawie. Łuk akurat był moją zmorą dopóki robiłam go na obroty :) Trzymam kciuki za zdanie egzaminu.
    Co do diety to bilans wygląda fajnie i zdrowo, chociaż licho, ale przecież musiałaś się oczyścić.
    Fajne jest takie urządzanie pokoju, jakby dawanie mu nowego dechu, tak sobie myślę, może byś wstawiła na zdjęciach co wyszło? :)
    Dodaje do linek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Emily, miło czytać, że dobrze ci idzie, nie jesz tych ciast, do tego biegasz... Mam nadzieję, że notka z datą 3 czerwca to nie wynik kryzysu, tylko braku czasu. :) Ja po przerwie przytyłam 3kg, teraz znowu dieta. Jest dobrze, trzymaj się kochanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. super pewnie że zdasz ! jestem z tobą! powodzonka !
    chudalalka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno zdasz ;) wpadłam na Twojego bloga przez przypadek i bardzo mi się spodobał. fajnie się go czyta :) będę z pewnością go odwiedzać :) p.s. zapraszam też do mnie. razem z moim facetem prowadzimy blog o aktywnym i zdrowym trybie życia. ;) powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj :)
    Chciałabym Cię zaprosić na nowo powstałe forum dotyczące odchudzania się. Jest ono trochę inne niż większość o tej tematyce, ponieważ postanowiłam położyć bardzo duży nacisk nie tylko na wsparcie, ale także na dyscyplinę. Mam nadzieję, że to pomoże Użytkowniczkom w wytrwaniu i doda silnej woli. Akceptujemy wszystkie metody odchudzania, mile widziane są zarówno osoby chudnące zdrowo jak i cierpiące na ED (jestem jedną z nich).
    Przemyśl to i zapraszam serdecznie jeśli się zdecydujesz :)
    findingthin.fora.pl

    OdpowiedzUsuń