niedziela, 27 maja 2012

niedziela.

Tralalala, nie chcę mi się uczyć. Rzygam biologią. Jakiś tydzień temu, miałam zapał do nauki, poprawiałam matmę, ze wszystkiego byłam przygotowana. Teraz jak już jestem na czysto i mam pewność że zdaje, zaczęłam sobie olewać. Jakoś opadły mi skrzydła. Im bliżej końca roku tym bardziej mi się nie chce.
Nie mam wagi. Oszaleję. Dietę trzymam, rowerek zaliczony. Chcę pozbyć się tego okropnego brzucha. Macie jakieś konkretne sposoby? Czy to kwestia trzymania diety?

We wtorek pierwsza jazdaaa...
Nie pal tych fajek, Emily!

3 komentarze:

  1. Sama pale...to mi pomaga nie jesc.... wiem to nie zdrowe ale ja inaczej nie umiem ...Na brzuch najlepsze ...brzuszki ...tylko tak porzadnie! Polecam 2x15 min cwiczen (dwa programy) z Tamilly Weeb z seri ja chce miec taki brzuch - bardzo dobre cwiczenia! Spróbuj i sama ocenisz :) Ja widze efekty. Wgl to ja mam na brzuchu skale...ale mam taka ''poduszeczke pod pepkiem'' taka uroda ale jak schudne z 10 kg jescze to moze zniknie w koncu!!
    chudnij!!
    ...GzD...xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. na brzuch brzuszki w saunie i hula hop :)też nie mam teraz jak się zważyć...

    OdpowiedzUsuń
  3. potwierdzam, hula hop działa cuda :)

    OdpowiedzUsuń