niedziela, 16 czerwca 2013

zdjęcia

Ależ ten tydzień zleciał. Zestarzałam się. 12 czerwca skończyłam 19 lat. Ostatnie naście! Bardzo bym chciała aby ten rok był jednym z najlepszych w moim życiu :)

Czekacie na zdjęcia widzę. No dobra, to dodaję! Ale się stresuje - nie macie pojęcia! :D Zdjęcia nie są przerobione, oszukane, podrasowane, ulepszone. Na każdym jestem ja. Tylko w innej bieliznie. :P zdjęcia u góry w czerwonym staniku  - styczeń 2013. Zdjęcia na dole w czarnym - koniec maja, początek czerwca 2013. Macie, oglądajcie! Daje Wam większą cząstkę siebie niż normalnie, nikt inny nie widział tych zdjęć :D


























14 komentarzy:

  1. Gratulacje! Niesamowity progres :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! jest PIĘKNA zmiana, wyglądasz jak zupełnie inna osoba :) gratuluję, oby tak dalej :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega zmiana. Wyglądasz teraz prześlicznie, szczuplutko , cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale schudłaś kochana ! Oh ahhh *.* Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku! Jesteś niesamowita! Dajesz mi nadzieję, że można, bo przecież Tobie się udało! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale postępy , gratuluje , podziwiam cię :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULUJE MOTYWACJI! Przeszłaś prawdziwą metamorfozę :)Naprawdę gratuluję samozaparcia i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem szczerze, że przy podobnej wadze i tym samym wzroście wyglądamy całkiem podobnie c;
    przemiany dokonałaś ogromnej, nic tylko podziwiać ;*
    oby tak dalej, bo już teraz wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestes dla mnie prawdziwa inspiracja !! <3 Piekne postepy zrobilas <3 Zazdroszcze Ci figury :C Jestes zywym przykladem na to ze da sie jesli sie tylko podejmie odpowiednie dzialania Trzymam za ciebie kciuki i mam nadzieje ze odwiedzisz mojego bloga i zostawisz po sobie jakis slad <3 http://perfekcyjnadolata.blogspot.fr/ Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna figura, idealnie Ci idzie, brawo :) Naprawdę, jesteś inspiracją <3
    Pomożesz mi, wesprzesz? :)
    mojaanoreksja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiana świetna, gratuluję Ci serdecznie :)
    I trzymam kciuki za dalszą walkę. Bardzo mocno trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie zmieniła Ci się sylwetka ;) Oby tak dalej :) Trzymam kciuki za pozbywanie się kolejnych kilogramów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne cialko sobie wypracowalas ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał ! Brawo - gratuluję! Jesteś teraz dobra motywacją dla innych ;D
    Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń