czwartek, 27 czerwca 2013

lubię ten świat.

Lubię ten świat diet i dążenia do perfekcji.
Lubię wiedzieć że mam maksymalną kontrolę nad sobą.
Lubię czytać Wasze blogi.
Lubię pisać swój własny.
Lubię czuć że jestem cząstką tego świata.
Lubię maksymalnie angażować się w odchudzanie.
Lubię Was wspierać.
Lubię gdy waga spada.
Lubię gdy ciuchy stają się luźniejsze.
Lubię gdy Wam udaje się odnieść sukces.
Lubię gdy ludzie mówią mi, że schudłam.
Lubię coraz lepiej czuć się sama ze sobą.
Lubię zdrowo jeść.
Lubię wyszukiwać w necie nowe thinspiracje.
Lubię ten wirtualny świat, do którego wchodzę i na chwilę odrywam się od rzeczywistości.


Jestem częścią tego świata i nie chcę stąd odchodzić.

15 komentarzy:

  1. Nie odchodź więc kochana ;)
    Fajny ten wpis, taki... pozytywny ;3
    Ciumek *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie odchodź;* potrzebujemy Cię tak samo jak Ty nas;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywnie, bo w końcu trzeba lubić to, co się robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też to wszystko lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię to co ty ;)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to określiłaś/napisałaś ! ;* Trzymaj się ;] Powodzenia w diecie no i brawo za to wszystko co do tej pory osiągnęłaś! ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, fajnie, że lubisz tyle rzeczy :D ja oczywiście w pełni popieram c;

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie odchodź i pisz dalej :-)

    Zapraszam na mojego bloga, powodzenia. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. więc nie odchodź, przebywanie tutaj wyraźnie Ci służy sądząc po ostatnich zdjęciach :))

    OdpowiedzUsuń
  10. 3maj tak dalej! uwielbiam Cię ;) dałaś mi kopa do pracy swoimi postami dziękuje bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  11. To nie odchodź... bądź dla nas będziemy się cieszyć kochana :*

    OdpowiedzUsuń