piątek, 21 czerwca 2013

ach ten wirtualny świat

Kochane, dziękuje za tyle pozytywnych komentarzy :) Dajecie mi siłę i motywacje, żeby nie odpuszczać, pracować nad sobą i za kilka miesięcy znowu pochwalić się zdjęciami :). Bo tak naprawdę to dopiero początek, muszę jeszcze dużo nad sobą pracować, żeby doprowadzić ciało do perfekcji.

Upał jest straszliwy. Modlę się o burzę, ale chyba się nie doczekam. Przez taką pogodę jadłabym najchętniej owoce z jogurtem greckim (pycha, polecam! smakują jak lody :D) i piła wodę. Nie chce mi się robić obiadu, jak pomyślę o ciepłym posiłku to mi niedobrze. Wiem, że to nie jest zdrowe i korzystne. Dzisiaj zmusiłam się do pójścia do kuchni. Zrobiłam sobie kurczaka, przysypałam warzywami i tak wyglądał mój obiad :).
Lubię gotować. Ale w takich upał odechciewa mi się stać przy garach.


Jestem emocjonalną ruiną. Stworzyłam w okół siebie barierę, obrosłam w skorupę cynizmu i ironii broniąc do siebie dostępu. Odstraszam wszystkich, bo panicznie boje się, że ktoś przebije się przez tą zasłonę i mnie zrani. Tak właśnie jest, pora to sobie uświadomić. Zawsze jak zacznę się otwierać, zacznie mi na kimś zależeć, źle to się dla mnie kończy. I łatam dziurę jeszcze grubszą warstwą ironii i wszystkiego co odpycha - bo przecież tak jest bezpieczniej. Może ja nie powinnam nikogo mieć? Może się nie nadaje? Może nie umiem? Może mojej drugiej połowy nigdzie nie ma i nie powinnam pchać się do miłości. Powinnam być sama.

Za tydzień wyniki. A co jak nie zdałam?



6 komentarzy:

  1. nie łam się, egzaminy na pewno dobrze poszły c; cieszę się, że dajemy Ci motywację, obyś miała jej jak najwięcej, powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno zdałaś . myśl pozytywnie :)
    też czasami myślę że nie nadaje się do miłości

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam owoce z jogurtem :3
    Nie uciekaj od ludzi bo to oni często są naszymi motywacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Emocjonalnie czuję się podobnie.. nadal jednak wierzę, że wśród tylu ludzi na Ziemi znajdzie się choć jeden przeznaczony dla mnie ;) Też dajesz motywację i podnosisz na duchu ;* Nie przejmuj się niczym, wszystko będzie dobrze ;) Wytrwałości ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno zdałaś, nie ma się czym przejmować :)
    Skoro w upał nie chce Ci się jeść to niech upał będzie jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdałaś, smutasie, weź się ogarnij :)
    Większośc z nas to emocjonalne wraki, co jest spowodowane głównie poglądem na siebie i zaniżoną samooceną. Ale tutaj z tym walczymy, zmieniamy siebie nie tylko fizycznie, ale i psychicznie :) I Ty dasz radę się zmienić, na 200 %
    Pozdrawiam, LLM.

    OdpowiedzUsuń