sobota, 18 maja 2013

wakacje

Wybaczcie mi to milczenie, ale miałam na głowie matury, stres i nie miałam kompletnie weny na pisanie, a nie chciałam Was zanudzać notkami w stylu "jezu nie zdam" :p
Rozpoczynam wakacje :) Do zdania został jeszcze tylko ustny angielski, więc mam nadzieje - formalność.
Wczoraj generalne porządki w pokoju! W końcu! Jak cudownie pozbyć się wszystkiego. Wyniosłam 3 worki notatek, zeszytów, książek, karteczek, pierdół. Co więcej, pozbyłam się chyba 5 par spodni. I wiecie czemu? Bo wszystkie były na mnie za duże! :D A to oznacza, że czekają mnie zakupy. Nowych, MNIEJSZYCH ubrań!

Nie wiem ile ważę. Przyznaje się bez bicia. Teraz jestem przed okresem, więc na wagę wejdę jakoś za tydzień i zobaczymy co tam ciekawego pokaże :) Później rzucam ją w kąt i zaczynam modelować brzuszek :) Wiem, że przez ćwiczenia waga idzie w górę, więc lepsze będzie kontrolowanie wymiarów :)
No i oczywiście wracam na bloga, na pełen etat! :)

;*

6 komentarzy:

  1. Gratuluję spadku wagi :) i życzę powodzenia na ustnym angolu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę wakacji ;) jestem tak samo wysoka jak ty, i póki co ważę o jakieś 1,5 kg mniej, więc jestem ciekawa zdjęć Twojej sylwetki. zechciałabyś je dodać? ;)
    +zapraszam do siebie w wolnej chwili, oczywiście jeśli chcesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nie wyrzucam za dużych ubrań ;) Nie mam w planach żadnych wtop, ale nigdy nie wiadomo, nie? :O
    No to czekamy na ten pomiar, żeby móc Ci pogratulować :)
    Pozdrawiam, LLM.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje i powodzenia na angielskim
    teraz czekają cie długie wakacje
    powodzenia

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak bym chciała wyrzucić wszystkie notatki, ale przede mną jeszcze cała sesja :(
    Cudownie, że teraz będziesz miała tyle czasu na dietę i ćwiczenia. Też bym tak chciała! Do wakacji będziesz piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. waga nie idzie wcale w górę przez ćwiczenia jesli nic nie zmieniasz w diecie. no chyba żę zaczynasz ćwiczyć i zaczynasz jeść więcej...

    OdpowiedzUsuń