poniedziałek, 22 lipca 2013

hello! :)

Kochane, trochę mnie tu nie było, wiem, przepraszam. Ale taka zalatana byłam! :)
To może od początku :

Najpierw byłam 3 dni nad jeziorem, u kumpeli na działce.Było świetnie, tylko ja czułam się jak ogromny grubas. Mimo, że wszyscy chwalili moją figurę, zachwycali się jak to ja nie schudłam. Jednak nadal mam przed oczami ogromny brzuch i jeszcze większe uda.
Ledwo co przyjechałam do domu, następnego dnia na weekend do Warszawy! Emily w wielkim mieście! :D Warszawa wydała mi się taka ogromna, nie do ogarnięcia i chyba całe życie bym w niej błądziła :) Jednak weekend to za mało, żeby poznać miasto i myślę, że wybiorę się tam raz jeszcze :)
No i znowu ... Powrót z Warszawy - następnego dnia latanie i załatwianie książeczki sanepidowskiej, bo jest mi potrzebna do pracy. I najlepsza wiadomość - dostałam się na studia! Piszę do Was jako studentka I roku kosmetologii :) !
3 sierpnia nad morzeeee... Nie mam pojęcia ile ważę. Mam zamiar wejść na wagę dopiero 3 sierpnia rano :P . Chodzę na siłownię, ćwiczę. Ale ciągle mi mało, ciągle czuje się gruba... Może przesadzam? Paranoja?



Czy można wyłączyć uczucia i spotykać się z kimś tak po prostu? Dla seksu, dla fizycznej przyjemności? Gdzie jest granica między byciem zimną, bezuczuciową suką, a normalną dziewczyną, w której budzą się uczucia? Czy przekładanie seksu nad uczucia to już szmacenie się?


Maciee jeszcze - grubas w bikini! Mortadela na wakacjach! ;)




6 komentarzy:

  1. Marzę o tym, żeby wyglądać tak jak Ty! Pięknie <3
    Cudownie, że dostałaś się na studia. Gratuluję!
    Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz super! Masz taki płaski brzuch! :D Chciałam napisać, że czuję się tak samo jak ty, bo już schudłam sporo i wszyscy chwalą jak wyglądam, ale ja dalej czuję się gruba, z tym, że naprawdę wyglądam 100x grubiej niż ty.. Na szczęście takie komplementy, też dodają motywacji :* Trzymaj się chudo kochana! :* P.S. Gratuluję dostania się na studia! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz naprawdę świetnie kochana ! <3
    Cieszę się, że miło spędzasz wakacje i gratuluję dostania się na studia ! :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje dostania się na studia:) Studia to zajebisty czas:) Co do wyglądu, to nogi wyglądają ok, ale brzuch i ramiona do poprawki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli już wiem do kogo kierować się z pytaniami o urodę :D
    Mi też mówią ludzie, że schudłam, a nawet, że mam przestać, bo robię się "zapadnięta", nie wiem o co chodzi xD
    Ćwicz brzuch z Mel B i Tiffany Rothe!
    Pozdrawiam, LLM.

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz super, gratuluję ;* myślę, że waga nie jest taka zła :D
    poza tym gratulacje z dostania się na studia! trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń